Kneipp amandelbloesem douche foam

Ik ben echt gek op douche foams, volgens mij leef ik hier alleen nog maar op onder de douche. Als je mijn opgemaakt video’s bekijkt van afgelopen maanden komen er ook alleen maar foams voorbij. Leuk dat zoveel verschillende merken dit nu hebben. Eindelijk is hij er dan, de douche foam in de geur amandelbloesem, want daar was heel veel vraag naar. Eigenlijk moeten we er nog even op wachten want vanaf 22 februari ligt deze pas in de winkels.
Kneipp Amandelbloesem Douche Foam & Body Lotion9
Ook zit deze foam weer vol verzorgende ingrediënten, maar bovenaan piekt wel de SLS. Zelf heb ik hier geen last van, maar vind het wederom weer gek dat dit in een product zit voor de gevoelige huid. In de foam zitten onder andere amandelolie, jojobaolie en rijke sheabutter om de huid lekker te verwennen.
Kneipp Amandelbloesem Douche Foam & Body Lotion10
De foam is heerlijk rijk en vormt zich echt tot een flinke dot schuim, heerlijk! Onder de douche is mijn huid ook voorzien van een heerlijke laag schuim die zacht aanvoelt en lekker ruikt. Echt even een momentje voor jezelf!

Plaats een reactie