Max & more eyeshadow absolute nudes

   
Oogschaduw blijft iets wat ik altijd zou willen blijven kopen. Een ooglook maakt je blik net wat leuker en frisser en als je een feestje hebt is jezelf opmaken natuurlijk altijd leuk. Nu kan je kiezen voor dure en luxe oogschaduws en paletten maar er zijn ook genoeg budget varianten te vinden. Ik was laatst bij de Action en kwam dit absolute nudes palette tegen. Tijd voor een review! 

    
Ik moet zeggen, Action verrast met elke keer weer over de kwaliteit en de uitstraling van hun producten. Max&More is het make-up merk bij de Action en verkoopt van alles. Van concealer tot nagellak en dus nu ook prachtige paletten! Het palet zit verpakt in een zwart kartonnen doosje met wat letter accenten en de naam: eyeshadows absolute nudes. 

 Op de achterkant vind je nog wat informatie over hoe je een look kunt maken, hoeveel erin zit en de ingrediënten van de oogschaduws. Nu kijk ik hier eigenlijk niet naar want ik was vooral benieuwd naar de kwaliteit en het pigment. Wel handig dat er een mini tutorial achterop staat voor een ooglook. Handig voor beginnende meiden die willen experimenteren! 

  
    
Het palet! Als je hem uit de verpakking haalt zie je een hard kartonnen doosje met een magneet sluiting. Komt meteen een stuk luxer over! Hij doet me denken aan de paletten van het merk make-up revolution en dat is een groot plus punt! Over de oogschaduws heen ligt een plastic folietje met de namen van de kleurtjes. Leuk dat Action daaraan gedacht heeft! Het is een mooi palette voor dagelijks gebruik met nude, bruin en donkere tinten. 

    
    
   

Plaats een reactie