photodiary ❤️ mijn nieuwe salon & vakantie 

  
Goeiemorgen! Een nieuwe week is gisteren van start gegaan en alles is weer bij het oude. Ik had vorige week vakantie maar merkte er weinig van want de eerste 2 dagen heb ik stage gelopen en gewerkt en daarna werd ik helaas goed ziek… Grieperig, koorts en keelpijn. Mweh. Daarom ook een tijdje geen artikels online! Vandaag heb ik de photodiary voor jullie! Kijk maar mee 🙂   
Voordat de vakantie begon in het weekend lunchte ik samen met mama en Isabelle bij Enjoy. Ze hebben er een heerlijke lunch room met lekkere broodjes. Ik nam de club sandwich met kip, bacon, sla, ei en een heerlijk sausje. Hmm! 

 
We gingen even langs de grote action die in Tiel was geopend. Echt een prachtig filiaal en veel ruimer! Ook verkochten ze het palette wat ik al voorbij had zien komen op andere blogs. Er komt binnenkort een review van! 

   
Kneipp heeft weer een heerlijke nieuwe geur douche foam uitgebracht. Ik ben echt verliefd op de douche foams omdat ze zo rijk en schuimig zijn. Dit is de geur van amandelbloesem en die is zoet, warm en creamy. Een genot onder de douche dus! 

 Dinsdag was ik vrij en hoefde ik pas savonds te werken. Mijn doel was om het kamertje van papa leeg te halen, op te ruimen en schoon te maken want ik mag er mijn salonnetje van maken! 🙂 gek als zo’n kamertje dan ineens helemaal leeg is. 

   
Tijdens het opruimen en uitzoeken vond ik oude baby en peuter foto’s van mezelf. Kijk daarom houd ik dus van lekker eten! Het werd er toen ook al met de ijs lepel in gegoten haha! 

 En toen, na lange tijd van schilderen, dingen uitzoeken, behang opnieuw doen, kozijnen witten en tijd hebben om alles in te richten was het salonnetje klaar! Het is taupe met wit en roze geworden. Een hele warme en huiselijke combinatie. Ik heb het aangekleed met accesoires, kaarsen en andere decoratie voor gezelligheid. Ik ben er heel erg blij mee! 

   
De dag erna moest ik stage lopen bij Marsha. Het was een drukke en volle dag en de tijd ging snel voorbij. Ik mocht o.a een microdermabrasie uitvoeren en nog wat andere verschillende behandelingen. Erg leuk om allemaal te doen! 

  
Na stage deed ik boodschappen want ik had me toch honger. Niet normaal! Ik kocht rijst met kip en wok groenten. De kip gaf ik een teriyaki sausje en het was een heerlijke combinatie bij elkaar. 

 
Vrijdag had ik samen met berber inoefenen en salon. De middag was rustig omdat we smiddags vakantie kregen en dus eerder klaar waren! Vanuit de salon gingen we door naar haar huis, aten we een hapje en gingen we door naar de film! Een heel leuk begin van onze vakantie 🙂

  
Lieve berber ❤️ we hadden ons opgemaakt en kijk! Onze lipstick matcht. Hihi. 

  
We gingen naar mannen harten 2! Ik had deel 1 al gezien en we waren erg benieuwd naar het tweede deel. Ik vond het een leuke film! Wel moet ik zeggen dat als je deze wilt kijken je wel deel 1 gezien moet hebben om het verhaal te kunnen snappen. Een film met blijdschap, romantiek en humor. Erg leuk! 

 Doordat ik het kamertje van papa heb opgeruimd zijn er een aantal dingen die weg kunnen. Zo ook deze mooie kantoor bureau stoel. Ik zette een foto op Facebook er van maar er zijn nog geen reacties gekomen. Mocht je iemand kennen die er nog een nodig heeft laat het me dan even weten 🙂 

   
Ik kleur weer steeds meer in mijn betoverend woud boek! Vind het zo leuk en ontspannen om te doen. Dit lieve konijntje kreeg vrolijke kleurtjes. Ik ben altijd blij als die af is. Zo kleurrijk!

    
Zaterdag en zondag moest ik de hele dag werken bij Emte. Weekenden zijn altijd razend druk. Ik had dus helaas ook geen tijd voor m’n blog 😦 

 Dushi was geknipt bij de honden trimster en dat was hard nodig. Ze was mega harig en zag er slordig uit. Nu is ze weer een mooi kortharig en net hondje. Ik noem haar mijn beertje ❤️

 

Helaas lag ik vanaf dinsdag avond ziek in bed.. Geveld door de griep. En niet een klein beetje ook.. Na werk was ik al snotterig, moe en voelde me niet fit. Die nacht alleen maar lopen hoesten en ik had mega last van m’n keel. Heb echt 4 volle dagen op bed gelegen, geslapen en een poging gedaan om te leren voor mijn theorie examen van acne. 
 Zondag was het Valentijnsdag en knapte ik gelukkig weer een beetje op. Ik dronk de hele dag munt thee met honing uit m’n jar. Hmm! Verzachtend voor m’n keel.    

 Maandag was het weer tijd om naar school te gaan. Gisteren had ik een belangrijke dag met 2 examens en ik moest dus wel, hoe brak ik me ook voelde… Ik maakte vers geperste sinaasappel sap en probeerde er het beste van te maken.  

   
Ook had ik deze breakfast bites. Ik kocht ze bij de action en ze zijn verassende lekker! Er zitten o.a cranberry’s, moerbeien en pecan nootjes in. Ik deed ze door mijn vanille yoghurt. Heel lekker! 

 
  
Hup hup! Naar school!! 

En dat waren mijn 2 weekjes. De eerste week was prima maar helaas werd ik dus in mijn vakantie grieperig. Ik voel me nog niet 100% en dat is enorm balen want morgen heb ik het praktijk examen van acne en daar ben ik best wel heel erg bang voor… Hopen op het beste dan maar. Hoe gaat het met jullie? Fijne week gewenst! 

Plaats een reactie